Re: jaki LCD''19

Autor: Szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 18:01:34 MET DST

Użytkownik "Player" <Player@nononono.pl> napisał w wiadomości
news:f75i16$loo$1@inews.gazeta.pl...

> asus asusem ale nadal matryca TN

i?
mam sie onanizowac tym ze to matryca pva czy mva czy jeszcze inna niz tn?

> ja tydzień temu przesiadłem się z 19" TN 700:1 5ms na 19" VA 1000:1 8ms i
> roznica ogromna na korzyść tego drugiego w takich zastosowaniach jak
> napisał pytający: "serfowanie po internecie"

a ja w robocie mam 20" philips brilliance 200p za pare tysiakow i teraz w
domu tego asusa, katy widzenia identyczne, a aby zobaczyc roznice
kolorystyczne musialbym je postawic obok siebie, bo inaczej nie widze
jakiejs "kolosalnej" roznicy, takze nie przesadzajmy