Re: grafika bez wiatraka

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 17:59:35 MET DST

Osoba miszczu napisała na pl.comp.pecet:

> Mam geforce 4 mx 440 se, wiatrak chodzi mi bardzo glosno (czasem
> wogole nie pracuje), szukalem takich wiatrakow, niestety orginalny
> wsuwa sie do radiatora a nigdzie takich nie moge znalezc, a sam
> radiator jest przyklejony. jak myslicie czy moglbym odkrecic ten
> wentylatorek i nie spaliloby sie cos?

Mam coś podobnego. Radiator jest przyklejony, ale można go ściągnąć.
Miałem nawet podobny problem, pomogło (jak na razie na 2 lata)
wyciągnięcie, wyczyszczenie i przesmarowanie. Teraz jest cichutki.
Inna możliwość:
http://allegro.pl/search.php?string=geforce+4+se&category=45902&description=1&buy=0&new=0&pay=0&country=1

--
Pozdrawiam