Re: jaki LCD''19

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 14:13:35 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns996B9022D9645adresutuniema@127.0.0.1...

> Na skąpcu masz 970p od 832zł, a 93GP od 897zł.

pomijam juz fakt ze nie kazdy ma ochote kupowac cos wysylkowo, szczegolnie
jesli ma na to wydac prawie 1kpln, to czesto jeszcze jak sie do takiego
sklepu zglaszasz z checia zakupu, okazuje sie ze towaru chwilowo brak, to
dosc czesta praktyka, takze nie sa to dla mnie miarodajne ceny

a w miejscach w ktrych moglem monitor pomacac i kupic, ceny bylo od tych o
mniej wiecje 100 drozsze, i pewnie nie jestem odosobniony w tym fakcie