Re: vista i mielący dysk

Autor: goto <gozweiSPAMIK_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 13:33:43 MET DST

> miwli dyskiem nawet po 24h pracy, wkurza mnie to troche, czy 2gb ramu
> rozwiązałyby problem?
> bo jak nie to bedzie xp...

Zastanawiam się nad tym bo ram nie jest drogi, ale zdecydowanie przesiadka
na XP a to ze względu na proste porównanie. Wystarczy zobaczyć, że taki
laptop dla visty jest niewiele ponad wymagania minimalne (mój ma C2D 1,4
LV). Dla XP minimalny jest procesor 266 i 256 ramu...

Jak sprzęt jest dla systemu konfiguracją minimalną to znaczy że system może
używać w normalnej pracy do 100% jego zasobów, a to jest zabójcze dla
baterii i uciążliwe dla użytkownika...

Pozdrawiam
goto