Notebook z klawiaturą numeryczną - wady?

Autor: semp <kb1985_at_REMOVE_THIS_gmail.com>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 13:04:29 MET DST

Witajcie,
wybralem sobie pewien model notebooka, ktory spelnia moje potrzeby, ale
ma jeden element, ktory jest mi niepotrzebny, a moze okazac sie wrecz
uciazliwy. Chodzi o klawiature numeryczna, ktora sprawia, ze pozostale
kalwisze przesuniete sa nieco na lewo wzgledem ekranu. Na krotka mete w
sklepie mi to nie przeszkadza, ale boje sie, ze przy dluzszej pracy
bedzie mnie przeginac na lewo (jakkolwiek glupio by to nie zabrzmialo
;)). Od lat pracowalem na notebooku ktory ma klwaiture normalna, na
wprost ekranu, w domu na stacjonranym tez zawsze ustawiam sobie
klawiature tak, zeby byla na wprost (nie rozumiem jak mozna pod katem
pracowac) i w zwiazku z tym mam pewne obawy, a decyzje musze podjac w
ciagu najblizszych kilkudziesieciu minut. Czy moje obawy sa sluszne? Ktos
bawil sie dluzej notebookiem z klawiatura nuemryczna? Albo moze macie
jakies przypusczenia odnosnie uzytkownia tekiego? Klawiatura numeryczna
jest mi zbedna, ale bede na laptopie bardzo bardzo duzo pisal (bez uzycia
numerycznej) i poza tym spelnia moje potrzeby i podoba mi sie, tylko
obawiam sie troche tego przesuniecia kalwiszy w lewo.
Dzieki za pomoc.
pozdr
s.