Problem z siecia bezprzewodowa i drukarka

Autor: ..::WojT::.. <wjancz_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 12:38:10 MET DST

Witam
Mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic.
Jest siec wewnetrzna zestawiona na wifi, podlaczonych do niej kilka
komputerow.
W biurze jest kilka drukarek, ktore czesto sa wspoldzielone pomiedzy rozne
komputery.
Na jednym z nich wystepuje taki problem:
- udostepniona drukarka,
1) wlaczony drugi komputer korzystajacy z udostepnionej drukarki - komputer
(udostepniajacy drukarke) jest "wolny", wszelkie operacje wykonywane na nim
zabieraja zdecydowanie za duzo czasu, programy dzialaja wolno, internet
dziala wolno, dodatkowo widoczny spadek wartosci sygnalu WIFI
2) wylaczony komputer korzystajacy z drukarki udostepnionej - komputer
zachowuje sie normalnie, dziala tak jak powinien.

Czy to moze miec zwiazek z udostepnieniem drukarki ? czy system w jakis
sposob nie monitoruje sobie polaczen sieciowych, albo udostepnionego sprzetu
i przez to nie "obciaza sie sam" ?

Sory za laickie pytania ale niestety nie jestem dobry w sprawach sprzetowych
:)