Re: jaki LCD''19

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 08:08:37 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:f72sas$j18$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja go ustawiłem z poziomu sterowników karty graficznej.Ustawić się go
> da, tylko trzeba trochę mieć w głowie;)

o tym wlasnie pisze ;) w porownaniu do innych ogladanych monitorow w
sklepie to kolorki na domyslnych ma koszmarne, ale po ustawieniu
odpowiednim jest ok ;)
a katy widzenia mnie wbily w ziemie, generalnie do momentu kiedy tylko
obraz jest dwywymiarowy ;) mozna widziec co sie na nim dzieje, takze prawe
:)

> Poza tym podłączyłem od razu pod DVI, nawet nie wiem czy D-Sub działa;)

dokladnie tak jak i u mnie