Re: Jaki bootmanager

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 23:55:28 MET DST

Q pisze:

> linux (w przeciwienstwie do windowsow) odpali sie z rozszerzonej;
> recze za to wszystkimi narzadami :)
> dokladnie - ja tez nie lubie jak grub wpycha mi sie do pierwszego
> (fizycznie)
> sektora na dysku :)

No i postawiłem Linuxa na partycji podstawowej, windowsy też na
podstawowych. Wszystkie 3 systemy na jednym dysku. Przynajmniej na razie
zgodziłem się na Grub'a w MBR. Z procedurą deinstalacyjną poradziłem
sobie robiąc kopię MBR'a sprzed instalacji Gruba. Nie znam póki co
innego sposobu wywalenia Gruba z MBR'a bez szkody dla innych rzeczy
trzymanych na innych obszarach dysku.
Dziękuję Ci za wszelkie uwagi, które tu na grupie napisałeś.

Pozdrawiam

Jurek W