Re: Historyczny dysk Quantum

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 20:52:35 MET DST

Dnia Wed, 11 Jul 2007 20:38:09 +0200, JoteR napisał(a):

> A co masz ustawione w BIOS-ie dla tego urządzenia? Przypadkiem nie CD-ROM?
Natchnąłeś mnie. Komunikat dostyczył urządzenia secondary, i był w biosie
ustawiony tam cdrom który był nie podłączony... Człowiek sie zanadto
przyzwyczaił do autowykrywania :)

> Prawda. Tyle że zazwyczaj jest przykręcony do dysku od spodu. Nie odkręcałeś
> go, prawda? ;-)
Nie, tego nie odkręcałem :) Ale miałem na myśli kontroler IDE, bo dysk
pochodził z firmowego kompa IBM i myślałem że wymaga jakiegoś specjalnego
podejścia.

--
Jacek