Re: jaki LCD''19

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 18:43:52 MET DST

Adramelech pisze:
> Pokaż mi jakikolwiek nowy monitor, który by smużył.
> A w tej cenie to albo Samsung 970p, albo Benq93GP. Wszystkie na TN wysiadają
> w przedbiegach.

A gdzie ja napisałem o smużeniu?
Wiesz co to jest efekt "ducha" ? - z tego co widziałem to Samsungi i LG
mają ten efekt ducha okropny, a na tym ani śladu. To, że matrcye TN
przegrywają z MVA to ja wiem doskonale, tylko, że monitory na matrycach
MVA są bardzo drogie i cena nie jest współmierna do wzrostu jakości niestety

Tomaszek