Re: Przełącznik na dwa komputery

Autor: Artur <a_at_k.com>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 09:20:00 MET DST

Dzięki za wyjaśnienie.

> Jeżeli nie ma miejsca oraz wówczas kiedy przełączenia są dość częste. Kiedyś, kiedy byłem czynny zawodowo, miałem obo biurka
> piramidę z trzech komputerów, jedną klawiaturę i myszkę na biurku.
> Wśród ludzi zajmujących się obróbką wideo jest to dość częste.

Rzeczywiście zajmowane miejsce przez klawiaturę i podkładkę na mysz
może być istotne.
A czy takie urządzenie byłoby możliwe gdy jedna z klawiatur jest "starego typu",
nazywa się to chyba DIN? Ewentualnie czy taki przełącznik działalby gdyby
do portu klawiatury podłączyć przelotkę DIN-PS (nie jestem pewien czy istnieje
przelotka: stary port klawiatury w komputerze - końcówka PS do nowej klawiatury)?
Komputer, o którym myślę, jest stary i jedyne co kiedyś się udało to podłączenie
śledzia z PS dla myszy (na płycie jest tylko "one PS/2 mouse port").

Pozdrawiam
Artur