Re: Przełącznik na dwa komputery

Autor: Artur <a_at_k.com>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 07:30:28 MET DST

> Poszukuję przełącznika pozwalające korzystać na dwóch komputerach z
> jednej klawiatury, myszy (oba urządzenia PS/2) oraz monitora (D-Sub). Niestety, ten segment rynku jest mi zupełnie nieznany, w
> ofertach różnych sklepów widzę jakieś obco brzmiące nazwy producentów... Czy może ktoś korzysta z jakiegoś konkretnego modelu i
> mógłby go polecić? Może jeszcze jakieś wskazówki? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)

A w jakich okolicznościach może być potrzebne używanie jednej klawiatury,
myszki lub monitora na dwóch komputerach?
Pytam z ciekawości, bo z tym się jeszcze nie spotkałem.
Wyobrażam sobie, że przy drogim monitorze i używaniu komputerów
zamiennie może to mieć sens, ale klawiatura i myszka?

Pozdrawiam
Artur