jaki LCD''19

Autor: pyrczak <pyrczak_at_in.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 23:40:33 MET DST

Nie wiem czy to odpowiednia grupa na to pytanie, ale wydaje mi się, że
raczej tak. Obecnie korzystam z wysłużonego, kineskopowego monitora
17'', 1024x768, 100Hz odświeżanie. Komputer służy głównie do serfowanie
po internecie, oglądania filmów, przeglądania zdjęć i rzadko do grania.
Chcę zakupić jakąś 19-tkę LCD, mój budżet to 900 złotych. Na co zwrócić
uwagę przy takich monitorach? jakie marki są warte zainteresowania?
Możecie coś polecić?