Re: komputer do prostego biura

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 18:09:42 MET DST

> W jakim Ty swiecie zyjesz? Typ pisze, ze ma 3200 a Ty mu proponujesz
> "super" sprzet Dell GX270, ktory na allegro mozna kupic za 900zl?

Po pierwsze odejmij od tego jakies 500 na XP Pro w OEMie i przynajmniej
700,- na Office 2003, tez w OEMie.

Po drugie - czlowiek nie potrzebuje "potwora do gier" tylko stabilnej
platformy do pracy.

> Za slowa "P4" i "cisza" razem napisane powinni Ci ucho odciac, bo jest
> Ci niepotrzebne.

A widziales kiedys takiego Dell'a, czy tylko piszesz, zeby sobie pogadac?
Bo ja mam okazje pracowac na takich, i choc uwazam, ze cena nowych
jest absoltnie nieadekwatna do specyfikacji, to do chalasu przyczepic sie
absolutnie nie mozna.

> Windowsa kupisz OEMa razem z myszka czy klawiatura,

Od bardzo dlugiego juz czasu nie trzeba kupowac myszki,
zeby miec legalnego Windowsa OEM.

> dokupisz Office'a i juz. Jak nie starczy kasy to OpenOffice i jazda.

W skali firmy koszty zwiazane z wkurwianiem sie za kazdym razem
jak dostaniesz dokument MS do dalszej obrobki pod OO sa niczym
w porownaniu z wydatkiem na najprostszy pakiet MS Office.

Raz jeszcze - czlowiek chce komputer do pracy, nie do gier.
Nie polecajcie bolidu F1 komus, kto chce jezdzic do marketu
po zakupy, dobra?

Pozdrawiam,
Vituniu.