Re: Komputer multimedialny (media center) domowej "roboty"

Autor: spdk <mike_at_suck.my.dick.com>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 16:35:35 MET DST

Raack wrote:

> No to ja robie mniejsze, ale ten jest dosyc tani, a poniewaz to asus
> moze byc dobry. Chodzi o wykonanie, bo elektronika jaka jest kazdy
> widzi. A am2 jest jeszcze trudno osiagalne na ITX.

Problem z ITXem jest taki, ze plyty/procesory (bo przeciez na ogol nie
da sie ich oddzielic) sa potwornie wrecz drogie w porownaniu do
wydajnosci jaka oferuja. Dlatego ja w swoim przyszlym projekcie (nie
wybralem jeszcze obudowy, szukam idealnej) jestem ograniczony do
microatx, a nie itx. Fakt, 17 a 24cm to ogromna roznica, ale za cene
okolo 500zl mam nowoczesna plyte z nowoczesnym procesorem 64bit. W itxie
za te pieniadze dostaje wydajnosc celerona 1000 i max 1gb ramu - w
dodatku bez wyjscia dvi :-(

Ale bardzo chetnie obejrze Twoje projekty jesli masz jakies zdjecia.

--
pozdrawiam, Michal (czasem zwany spodkiem).
__________X360GT: when first seen___________