Re: Jak przechowywać płytki CD/DVD?

Autor: Artur <a_at_k.com>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 13:15:13 MET DST

> To zależy co z nimi robisz (przenosisz, czy nie) i w jakich warunkach
> (trzymasz w zamknięciu, na wierzchu w samochodzie itp.).
> Możliwości jest bardzo dużo.

Chodzi mi o przechowywanie płytek w warunkach domowych przez dłuższy
okres czasu. Co do zamknięcia, to najchętniej przechowywałbym je w takich
długich pudłach, w których przychodzą spindle do sklepów (dostałem w sklepie
kilkanaście takich pudeł). Jednak ze względu na wielkość/przekrój tych pudeł
musiałbym płytki w nich trzymać albo jedną na drugiej albo pod pewnym kątem
(ukośnie, bo nie mieszczą się w pionie) - stąd moja wątpliwość czy to byłoby
dla nich "zdrowe".
Mam tu na myśli zarówno płytki kupione już jako nagrane (filmy, muzyka,
z czasopism) jak i płytki zapisywane na nagrywarce w domu.
W sumie mam sporo płytek a ich ilość ciągle wzrasta - kupuję nowe nagrane
lub ściągam programy z telewizji i nagrywam (na własny użytek oczywiście),
zatem nie wchodzi w grę ich przegrywanie na nowe płytki lub dysk twardy.

Pozdrawiam
Artur