Re: Głośniki 5.1 + karta

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 11:55:00 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f6virb$pri$1@news.onet.pl...

> "Botanix" <botanix@master.pl> wrote in message

> hehehe - alez ma znaczenie - kto ci tak glowe spaskudzil, jak mebrany
> wytrzepane, zawieszenie zmeczone to mu sie do reszty to rozsypie ze o
> jakosci nie wspomne...

No tak, to wytłumacz mi dlaczego 5 letnie DDT gra lepiej i to nie tylko od
SBS 580? Poza tym to chyba Tobie główkę spaskudzili bo jakbyś pomyślał to
doszedłbyś do wniosku, że wzmacniacz nie ma wystarczającej mocy aby
"zmęczyć" zawieszenia i "wytrzepać" mębrany ;). Jeśli uważasz inaczej to nie
obaź się ale jesteś po prostu w wielgachnym błędzie...

PS. Zawieszenie w głośnikach występujących w modelach DTT i nie tylko z
resztą lecz ogólnie, wytrzymuje znacznie więcej niż Ci się wydaje. Prędzej
Ty się rozsypiesz niż zawieszenie - czasy pianki dawno przeminęły...