Karta dzwiekowa zgodna z Vistą i 5.1

Autor: Banknot <cactusek_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 11:35:14 MET DST

Witam, po kilku dniach walki z moja starą SB live 5.1 i Vistą ( nie
udalo mi sie odpalić dzwieku 5.1 na tym systemie)
i po wielu zmianach sterów (m.in KX) prosze o poradzenie jakies karty
dzwiekowej ktora potrafilaby poprawnie odtwarzać na Viscie dzwiek 5.1
i do ktorej sa jakies normalne sterowniki wspolpracujące z najnowszą
windą. Wymagania to tylko te stery zgodne z Vista i jak najniższa
cena (kilkadziesiat PLN)