Re: problem z legalnoscia

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 23:15:06 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> A nie można z Home Premium zdowngrade'ować na XP Home?

            Nie mozna. Downgrade do XP PRO dotyczy tylko Visty Business
i Ultimate. W sumie chore ze nie dotyczy to np: Home premium -> XP Home
wiec niech sie MS nie dziwi ze Vista tak fatalnie sie sprzedaje.
Sam niedawno zastanawialem sie czy nie kupic Visty Home Premium i uzywac
XP Home bo niestety przez dziwaczne zabezpieczenie Copy Control Lex jest
jedyna rzecza jaka nie dziala mi pod linuksem, a kolejnego XP nie chce
bo MS lada chwila bedzie ze szystkich sil ukrecal mu leb. I tak wystarczy
mi kolekcja 95OSR2, NT4, W2K, XP Home z ktorych wiekszosc moge sobie
przez #$##$ pomysly z OEM wsadzic. Ot uroki zamknietego oprogramowania.
MS traci przez coraz wieksza pazernosc na licencjach - z niechecia (kwestia
zasad) kupilbym Viste do uzywana na razie XP Home, ale tak niech sie wypcha
- widocznie na liunksie MS lepiej zarabia - w koncu niedawno reklamowal u
siebie Ubuntu ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl