Re: Przełącznik na dwa komputery

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 22:19:25 MET DST

Maciek pisze:
> Witam!
>
> Poszukuję przełącznika pozwalające korzystać na dwóch komputerach z
> jednej klawiatury, myszy (oba urządzenia PS/2) oraz monitora (D-Sub).
czyli tzw. KVM (elektroniczny przełącznik). Mechanicznego (szara
skrzynka z gałką) nie bierz wogóle, bo 50% przełączeń będzie powodowało
zawieszenie myszy/klawiatury/obu/komputera...

> ktoś korzysta z jakiegoś konkretnego modelu i mógłby go polecić? Może
> jeszcze jakieś wskazówki? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)
Ja uzywam starszych modeli firmy Belkin. Są bardzo solidne. Warto brać
takie, które mają osobne/odłączalne przewody - bo one są najbardziej
narażone na uszkodzenie oraz od nich zależy jakość obrazu (jak cienki
kabelek jak sznurówka - będzie obraz nieostry). Nie wyjdzie taniej może,
ale jak 2 porządne kable VGA 1.8m z filtrami kosztują 40zł, to można
mieć pogląd na jakość przełącznika KVM który kosztuje 49zł i ma
zintegrowane na stałe w tej cenie kable...