Re: Dziwne zwisy - reset nie pomaga

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 18:01:31 MET DST

Shreek pisze:

> SATA

Zobacz czy nie ma nowszego sterownika od Serial ATA na stronie
producenta płyty ( względnie starszego ) Spotkałem się z takimi objawami
jak sterownik od producenta ( i to nowszy - starszy działał bez problemu
!) wyrzucał system i cuda się działy. Po wymianie sterownika na starszy
objawy ustąpiły

> No właśnie nie mam pod ręką innej karty ale jak coś załatwię to sprawdzę.

Czekamy na wyniki testów. Nie podejmuj żadnych innych kroków dopóki nie
sprawdzisz tego.

> D-Sub.

To nie mam więcej pytań:-)

Tomaszek