Re: LG czy Benq

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 16:05:43 MET DST

Użytkownik "Szczepan Majdański" <majdan@fr.pl> napisał w wiadomości
news:f6rbgr$ast$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ktora z tych nagrywarek polecacie;
>
> podobno benq nie obsluguje DVD-RAM

Byle jaka, byle by miala dobra korekcje bledow... nie patrz na predkosci, bo
i tak ich nie osiagniesz. Korekcja to wg mnie jedna z najwazniejszych spraw
w nagrywarkach i ogolnie napedach optycznych. jesli nie jestes maniakiem
grzebania w bebechach, patchowania sprzetu (a po Twoim pytaniu, to wrecz
smiem tak twierdzic), to nawet bym sie nie zastanawial, tylko poczytal o
tym, o czym wyzej napisalem i wybralbym najtansza, ew najladniejsza, ew.
taka ktora ma jakies dodatkowe pierdoly jak LabelFlash itp albo jakis
dodatkowy soft. I tak za 1,5-2 lata wyrzucisz to na smietnik. Po za tym,
nagrywarki dzis sa tak tanie, ze szkoda sie rozpisywac nt ich parametrow i
wyboru.Osobiscie nie kupilbym LG i LiteOna, bo swego czasu mialy b.
kiepskiej jakosci lasery, ktore nie wytrzymywaly roku.. ale to dawniej-dzis
juz moze sie poprawili, wiec ... kup to, co Ci sumienie podpowiada ;)
Aaaaa... jeszcez jedno-wystrzegaj sie wersji OEM.... Niby niektorzy mowia,
ze po co im placic za pudelko, ale ja nawet do skladanych kompow kupuje
wersje BOX, bo z tymi OEMami roznie bywa ;)