Głośniki 5.1 + karta

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 13:41:06 MET DST

Witam

Wymyśliłem sobie, że dokupie głośniki 5.1, i do tego jakąś karte dźwiękową.
Nie jestem audiofilem, chce przyzwoite głośniki, poniżej 150zł. Myślałem o
incom.pl/?strona=sprzedaz&modul=opis_produktu&symbol=AVGEG6BW0050
GENIUS Głośniki SW-HF 5.1 1000W
Warto? Może lepiej CREATIVE 5.1 SBS580?
Nie interesuje mnie że creativ jest bardziej znany. Które będą lepiej grać?
No i do tego jakaś nie droga dźwiękówka, też przyzwoita, a nie jakieś tam X-
Fi za tony złotych. Co możecie polecić, tak nie więcej niż 100zł, ważny by
miała drajwery do XP x64.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski