Re: SB Live vs zintegrowana AC97

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 11:28:16 MET DST

"Raack" <raack@o2.pl> wrote in message
news:1183928804.986231.5880@22g2000hsm.googlegroups.com...

Ale nie ma mixera? A był przyzwoity. Nie wiem czy to nie bylo tak, ze
jak Ms wprowadzil certyfikowanie driverow odplatnie, to Creative go
olal i orginalne drivery byly nie certyfikowane i dlatego pozniej Ms
wprowadzil je do wersji instalacyjnej bez aplikacji. Cos tak mi sie
przypomina.

aplikacje sa na plycie Liveware - Creative pferuje do sciagniecia wersje
lite i upgrade...
a i tak najlepsze sa KX.