Re: stałe zasilanie drukarki

Autor: Henry (k) <moj_adres_to_henrykg_at_na_serwerze_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 11:10:09 MET DST

Dnia Wed, 04 Jul 2007 16:26:33 +0200, irQ napisał(a):

> tez kiedys jakuba prosilem o pomoc w tym temacie... i tez mnie zlał
> zimnym sikiem odsylajac do googla - wiec sie nie przejmuj ten typ tak ma...
> pewnie omnibus i nigd nigdy mu w niczym nie musial pomagac

Aż z ciekawości zerkłem w google (te zwykłe, nie grupowe) i w pierwszym
linku jaki kliknąłem mam szczegółowy opis jak sobie samemu taki zestaw
zmontować (włącznie z odsysaniem powietrza za pomocą zakupionego zestawu
i nawet jakieś zdjęcia są).
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/articlear_69474.html

No może dziś jest jakiś szcześliwy dzień (autobus do pracy podjechał od
razu jak podszedłem do przystanku i upewniłem się że jedzie w dobrą
stronę), a może po prostu taki mądry jestem (obie interpretacje mi
odpowiadają ;-))

Pozdrawiam,
               Henry

--