Re: Edycja systemu plikow

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 10:33:13 MET DST

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.tu5pgujdai0wrd@localhost...
> Niestety, nie trenowalem szyfrowania. Ogolnie wiem tylko że trzeba mieć
> klucze, hasła, algorytm itp. W jaki sposób odzyskales partycję z systemem?
> Może to samo trzeba zrobic na innych partycjach.

Gdzieś na Google znalazłem opis jak używać truecrypt (bodajże na wikipedii).
Jednak i tak dysk poszedł na format, bo windows się odpalił, ale działał
ślamazarnie, zarządzanie dyskami nie działało oraz klawiatura(konflikt
sprzętowy) ;p Dobrze, że się udało odzyskać ważne pliki, chodź i tak straciłem
ok 400 GB danych. ;p