Re: Dysk 2,5 cala

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 10:06:36 MET DST

w.p. pisze:
> Podpisuję się do pytania (T41) i proszę autora o informację czy i jaki
> dysk kupił. Czy z tym systemem zabezpieczania przed wstrząsamu

Kupiłem Hitachi TravelStar 5K160 120 GB. Działa znakomicie. Wyraźnie
szybszy od oryginalnego, bardzo energooszczędny. Przy pracy słychać
leciutki terkocik, ale dokupiłem sobie 1 GB RAM, jak wyłączę
windowsowego swapa to i terkotać będzie znacznie rzadziej ;)

> współpracuje każdy dysk? Chciałem poczekać na ogólno dostępne dyski z

Hitachi na pewno mają taką funkcję (odporności na wstrząsy)
zaimplementowaną. Inne - nie wiem.

> pamięcią flash ale pewnie ma ATA i tak już nie będzie :/

No i te ceny...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl