Który z dwóch dysk 2,5" do notebooka

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 08:13:32 MET DST

Witam,
planuję zamienić dysk twardy w notebooku z ATA-5 4200rpm 40 GB na 120 GB
(zakładam że taki mam limit bo siedzi tam dysk ATA-5). Wpadły mi w oko
dwa dyski:

Western Digital Scorpio WD1200BEVE
http://www.newegg.com/Product/Product.asp?item=N82E16822136130

i Seagate Momentus 5400.2 ST9120821A
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822146231

Ze specyfikacji wynika że ten seagate jest ciut zimniejszy, na czym mi
zależy bo stary dysk marki Hitachi wydziela według swojej specyfikacji
przynajmniej dwa razy mniej ciepła, a rekord miał ponad 60 stopni.

Który z nich będzie lepszy - mniej prądu jadł, zimniejszy był? Jakieś
inne przewagi?

TIA

--
Saiko Kila