Re: book pc 1 3 ide czyli jak z 2 zrobic 3 -OK znalazłem - THX

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 01:32:09 MET DST

On 8 Lip, 22:49, andrzej <andy_h...@tlen.pl> wrote:

> chciałem mieć mini PC który nie korzystał by z HD do startu i pracy OSa
> mini linuxa sprzęt jest cienki ;) Ok poniewczasie zorientowałem sie że
> rozwiązanie jest proste zbutować lina z HD do ramdisku i zatrzymać HD

Zalezy do czego on. Moim zdaniem lepiej jest skroic XP nlitem do
~300MB i po zainstalowaniu co trzeba dołozyc sterownik
uniemozliwiajacy systemowi zapis/modyfikacje na partycji systemowej
(jest cos takiego tez od MS). Wszelkie modyfikacje zapisuja sie w
RAMie i znikaja po restarcie. Taki system dobrze pracuje na CF, a tu
moze byc i z Hdd. Rozwiazanie wygodniejsze i oszczedniejsze, bo dysk
nie pracuje z systemem, a na poczatku nie trzeba kombinowac i ramu
mniej idzie.