Re: wszystko jasne wadliwa obudowa wysoka temperatura

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 22:47:43 MET DST

Marcin Kocur pisze:
> To po co ta obudowa?
> Wydawało mi się, że żeby gorące powietrze wychodziło potrzebne są
> właśnie wentylator z obudowy i zasilacza...
Tylko że 90% konstruktorów (i userów pc) zapomina, że jeszcze którędyś
to powietrze musi wejść do obudowy...
Niestety obudowy z konkretną kratką wentylacyjną z przodu obudowy to
rzadkość - przeważnie jest pełny plastik bez żadnej wentylacji. Wtedy
trzeba się ratować kratkami/siatkami na boku obudowy