Re: Edycja systemu plikow

Autor: andrzej <andy_home_at_tlen.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 21:50:09 MET DST

mmiszczuk@gmail.com pisze:

> Wgrywalem MacOSX i mimo, ze zablokowalem kludka inne partycje (zeby
> nie edytowal) instalator wszystkie partycje przerobil na HFS. Windows
> oczywiscie nie odpala, bo przeciez nie rozpoznaje systemu pikow. Dysk
> wyglada na pusty, ale edytorem widze pliki, wiec trzeba tylko zmienic
> system plikow.

OK najlepiej uz.ywac' prostych narze;dzi fdisk i po k?opocie ;)

jes'li jak sadze nasz na jakis' partycjach cenne dane to je na wszelki
wypadek sklonuj na inny hd lub przez siec
http://www.idg.pl/ftp/linux_463/Ghost.for.Linux.0.13.html
lub dvd http://www.idg.pl/ftp/pc_14438.html
nagraj sobie botowalne cd z dosem i ghostem
i dowolna ratunkowa dystrybucje linuxa uz.yj fdiska i pozmieniaj typy
partycji nawet dosowy fdisk by sobie z tym poradzi? - chyba
Gorzej jes'li jak wie;ksza po?owa ;) trzymasz dane na dysku systemowym
a nie na dedykowanej partycji i zmiana typów partycji nic nie da wtedy
odzyska dane np
http://www.instalki.pl/programy/download/odzyskiwanie_danych/Data_Disc_Recovery.php
zjedz siemie; lniane i popij winem :))
BTW 1 lepiej od razu precyzyjnie okres'laj problem
2 dowolna wyszukiwarka - skoro wys?a?es' pytanie masz doste;p do sieci