Re: zmiana dysku:ghost i porażka

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 20:48:01 MET DST

Marek wrote:
> Wymieniałem dysk w komputerze. Była stara 80-ka PATA, kupiłem nowy 400GB
> sata. Przekopiowałem ghostem dane ze starego dysku na niowy i niestety....
> kicha. System startuje, ale na początkowych ekranach windows XP się kończy.
> W trybie awaryjnym też się nie da uruchomić :(. Coś źle zrobiłem, czy po
> prostu gohst sobie nie radzi z takim zadaniem ?????

Zazwyczaj sobie radzi w ten czy inny sposób (w celu przeniesienia
najlepiej zawsze zbackupowac caly dysk (nie partycje, partycje pozniej
mozna zmniejszyc,zwiekszyc itp), pliki podzielic na nie wieksze od 2GB
(zauwazylem, ze ghost w niektorych przyapdkach ma problem z odtwarzaniem
archiwum wiekszego od 2GB) i dodatkowo je zweryfikowac).

Uruchom w trybie debugowania (bodajze f8 lub f5 przy starcie i zobacz co
sie zapisalo do loga). byc moze nie radzi sobie z obsluga sata.

FUT (Follow Up To): pl.comp.os.ms-windows.winnt

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/