Re: tania karta graficzna z drugiej ręki z TV Out

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 18:34:50 MET DST

> Nie chodzi o obrzydzenie, ale o kombinowanie z przelotkami. Matrox to
> wyjścia na dwa monitory, ATI ma zwykłe wyjście chinch lub S-Video i
> można podpiąć zwykły kabelek ze sklepu RTV. :)

To nie jest kombinowanie- matrox od wieków to stosuje- po prostu w drugim
DSUB zawarty jest sygnał SVideo i Video RCA zamiast oddzielnego gniazda
Svideo- od taki ich wymysł- zawsze jest Dual Head na 2xDsub lub przy pomocy
tego kabla wyjście na TV.
Tryb DVDMax jest genialny- po włączeniu filmu dowolnym odtwarzaczem
automatycznie program wyświetlający film jest kierowany na wyjście TV, a na
monitorze możemy normalnie pracować.
Ati Rage z TV z tego co pamiętam od razu potrafią obraz na TV wrzucić bez
podłączania monitora komp z nimi wystartuje na TV- też fajna sprawa.
Miałem też RiveTNT Diamond Viper V500 z TV- obraz jak żyleta na Svideo.
Fajnie też to działa w 3DFX VooDoo3 3000.
http://allegro.pl/item212772105_karta_graficzna_ati_xpert_2000_tvout_bcm.html
A tu faktycznie 7500 w miare w cenie:
http://allegro.pl/item213559354__superokazja_radeon_7500_32mb_tvout_nowki.html
Aukcje przykładowe.
Ten kabel do Matroxa fabryczny to faktycznie ciężka sprawa- robiony to
cienizna, a fabryczny cięzko trafić- ja 2 ustrzeliłem po 16zł za sztuke - i
dwa G450 na tym złożyłem i właściciele są zadowolenie- aha do G400 jest inny
kabel niż do G450/G550/G650.
Pozdrawiam.