SB Live Value problemy z dzwiekiem w tylnym kanale

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 18:08:48 MET DST

Witam,
mam stara karte muczyna SB Live Value (dokladnych oznaczen nie pamietam).
Jest toa karta z 2 wyjsciami analogowymi dla przednich i tylnych glosnikow.
Mam pod to podpiety zestaw crativa cambridge soundworks.
Na tylnym kanale dzwiek jest znieksztalcony (aktorzy jakby belkotali) i
dzwiek jest mocno przytlumiony, jakby ze studni. Na przednim kanale jest ok.
Zeby wykluczyc okablowanie i uszkodzone glosniki zamienilem wtyczki
(mini-jacki) w karcie muzycznej. To co lecialo na przod teraz leci na
tyl i jest dobry dzwiek, natomiast na przodzie mam teraz belkotanie i
przytlumiony dzwiek.

NIe jest to wina wiec ani kabli ani glosnikow. Albo karta uwalona, albo
cos nie tak mam z ustawieniami.
Ma ktos jakis pomysl?!

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
Przyszedł raz Breżniew, w dzień do fryzjera,A fryzjer uje*ał mu rękę,