Re: Pecet wylacza sie nagle - uszkodzona plyta/ procek/ inne?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 16:51:56 MET DST

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1183903463.585180.94410@o61g2000hsh.googlegroups.com...

> Dzieki za spostrzezenie, ale jak tak wlasnie mam prawie od poczatku :)

Czyli zegary i dzielniki PCI i AGP są w porządku. Dla absolutnej pewności
można jeszcze sprawdzić Everest-em jaką wartość mają zegary tych magistral.

> Tylko ze ja nie raczej chyba nie potrzebuje szybszej grafy, bo nie
> uzywam gier.

To starcza integra (minimalnie zmniejsza wydajność systemu). A jeśli
potrzeba TV-Out, to albo lepszą płytę z TV-Outem, albo jakiegoś taniego
Radeona czy Geforca z TV.