Re: wielki wirtualny pulpit - np. 20 000. x 20 000 piks

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 16:20:38 MET DST

Użytkownik "El_Kadafi" <ta_czesc_usun.mail_test@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f5og6a$dnc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy istnieje jakiś program za pomocą którego będę mógł zrobić nowy pulpit
> o dużych rozmiarach - np
> 20 000. x 20 000 piks zamiast standardowego 1280 x 1024 ?
> Sposób poruszania się po pulpicie nie jest istotny. Jednak dobrze by było
> gdyby można było zrobić screenshot z całego pulpitu a nie jedynie z
> fragmentu który jest aktualnie na ekranie.
>
> Pozdrawiam
>
> PS. Crosspost na pl.comp.nowe-programy i pl.comp.pecet

Swego czasu, sterowniki do ATI mialy taka opcje zaszyta, ze mozna bylo np.
przy rozdzielczosci 800x600 miec pulpit o rozdzielczosci np 1600x1200. To
bylo wlasnie to, czego potrzebujesz, ale dodam, ze MAKSYMALNA wirtualna
rozdzielczosc nie mogla byc wieksza, niz normalnie obsluguje to karta
graficzna. Po za tym, nie wiem, czy nowe sterowniki aktualnie nadal maja ta
funkcje... (bawilem sie tym jeszcze za czasow, gdy 3d mylono z s3 trio ;) )