Re: zestwa komputerowy

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 00:12:13 MET DST

On 2 Lip, 22:45, "SebOLO" <mrseb...@wytnijto.o2.pl> wrote:

> Ciekawe rzeczy opowiadasz... Od 2 lat sprzedaje Asrocki i jakoś się nie
> rozlatują znawco... A wiesz ze robia je w tych samych fabrykach co Asusy bo
> to ta sama firma? Widze takie komentarze to mi rece opadaja. Ludzie nie
> mający pojecia o płytach głównych wypowiadają się na ich temat... Przykre...
> Asrock to segment komputerów dla firm i low-end... Tak gdybyś nie wiedział
> ;)
>
> Jak już mówimy o płycie głównej to przede wszystkim nalezy zacząć od
> chipsetu, a nie od tego jakie logo sie na niej znajduje ;)

> [...]

Ogladalem niedawno, choc jakies starsze "identyczne" plyty Asusa i
Asrocka. Identyczny laminat. Przy zasilaniu procesora brakowalo polowy
ukladow i w ogole biale plamy w niektorych miejscach. Nie wszystko
wynikalo z mniejszej funkcjonalnosci. Jest duzo racji, ze Asus
bardziej drozszy niz lepszy od Asrocka, ale jednak trwalszy i
stabilniejszy. Intel robi na M2N32-SLI Deluxe stacje robocze (co jest
chyba przesada), ale na asrocku nie widzialem nic, chyba ze w
supermarkecie. To o czyms swiadczy...