Re: Gigabyte GA-965G-DS3 a zlacze S/PDIF na wbudowanej karcie dzwiekowej

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 20:26:49 MET DST

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1183831943.631107.182230@q75g2000hsh.googlegroups.com...

Nie mnóż wątków.

> Na stronie Realteka pisze ze ALC883 wspiera S/PDIF in oraz Out

Wiesz, o odsłudze SPDIF, Dolby itp to pisano w specyfikacjach kodeków już
parę lat temu (jeszcze za czasów 2 kanałowych kodeków audio). Dana funkcja
będzie dostępna wtedy jeśli producent płyty zaimplementował ją w danym
modelu płyty głównej.

> z tym
> ze ja z tylu na karcie widze zwykle zlacza jack 3,5mm koloru
> pomaranczowego i zoltego.

SPDIF jest zazwyczaj na oddzielnym śledziu dołączonym do płyty. Sprawdź czy
w pudełku od niej nie masz takiego śledzia.

> Podczas gdy zlacze S/PDIF np w tunerze satelitarnym platformy N ma
> ksztalt "przycietego kwadratu". Jesli to sa te same zlacza to czemu
> maja inny ksztalt? Sa jakies przejsciowki?

Gigabyte zawsze bardzo dokładnie opisywał podłączanie Audio w instrukcjach
do swoich płyt głównych (łącznie z tym co i gdzie trzeba "kliknąć" w
windowsie). Nic tam nie pisze ?