Re: Pivot i nVidia 6100

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 20:03:13 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości
news:f6obab$g7f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak uzyskać obrócenie wyświetlanego obrazu o 90' ?
> Karta zintegrowana GA-M55plus-S3G nVidia GeForce 6100, mam monitor Gateway
> 1985 ma pivot ale nie potrafię obrócić wyświetlanego obrazu w sterowniku.
> Połączenie kablem analogowym, sterowniki to ForceWare 91.45,
> Pomocy
>
> Pozdrawiam
> Sebastian

Nie pamiętam, czy to nie kwestia wersji driverów - wtedy po prostu zupgraduj
drajwy na najnowsze. Jeśli jednak nie, to znaczy że opcja pivot jest
domyślnie ukryta i żeby ją "odzyskać" to zainstaluj np:
http://nvtweak.laptopvideo2go.com/NVTweak171_install.msi
Zahacz "Enable All" i dostaniesz wszystkie ukryte standardowo zakładki w
sterownikach.