Re: Pivot i nVidia 6100

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 17:40:53 MET DST

On 7 Lip, 17:25, Sebastian <nos...@nospam.com> wrote:
> Jak uzyskać obrócenie wyświetlanego obrazu o 90' ?
> Karta zintegrowana GA-M55plus-S3G nVidia GeForce 6100, mam monitor
> Gateway 1985 ma pivot ale nie potrafię obrócić wyświetlanego obrazu w
> sterowniku. Połączenie kablem analogowym, sterowniki to ForceWare 91.45,
> Pomocy
>
> Pozdrawiam
> Sebastian

Kurcze, nie pamietam jak to sie robilo "normalnie", ale byl taki latwy
sposob na obrocenie do kazej pozyji dowolnego monitora: gdzies na
wierzchu po kliknieciu w icone w tray'u bylo polecenie pokazujace
prostokat z logiem pivota. Klikniecie w logo powodowalo obrot obrazu o
kolejne 90 w prawo obrazu na tym monitorze na ktory przesunelo sie
okienko z logiem. Jak sie zniknelo okienko to ustawienia juz zostawaly.