Re: OVERLOAD czyli problem z UPS

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 14:06:01 MET DST

no już napisaliście i jak też się dowiedziałem o co biega w sklepie
komputerowym ;-)

Właśnie kierownikiem zamieszania jest Active PFC! Wymieniłem zasilacz
na Modecom FEEL III 400 Watt i problem się rozwiązał. Nie sprawdziłem
jeszcze APC BACK 500 ale zakładam, że wydałem niepotrzebnie pieniądze
na zakup nowego UPSa.

Co do tego EVERa ECO Pro CDS 1200 to proponuję kupić (jeżeli ktoś
planuje) ECO PRO z modułem komunikacyjnym. W przypadku tej gołej
wersji, która umie tylko wyłączyć kompa, nie ma możliwości układania
schematów zasilania UPS/Siec w Windows. Ten mój UPS działa bardzo
krótko, bo wyłącza się po 3-5min (zamyka system). Co prawda spełnia
swoje zadanie, bo ma zabezpieczać przed psikusami elektrowni czy burzy
ale jestem troche zawiedziony. W każdym razie da się z niego odpalić
kompa na zimno! Najpierw monitor CRT (z rozmagnesowaniem na starcie) i
za chwile baza i idzie bez zająknięcia ;-) No i w momencie
przełączenia na baterie nie ma trzasku przekaźników i odgłosu
przetwornicy jak to ma miejsce w APC BackUPS.

PS. Podałem 3-5 min ale ja mam podpięte oprócz komputera: skaner,
lampkę 40W, ładowarka do kamery i zewnętrzne urządzenia USB ;-)