Pecet wylacza sie nagle - uszkodzona plyta/ procek/ inne?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 08:48:06 MET DST

Witam,
Od kilku tygodni mam sytuacje, ze komp wylącza mi sie nagle, potem
(jako wylaczony) odczekuje ok. 30 sek. i ponownie sie wlacza. Owo
wylaczanie zachodzi nieregularnie - nieraz 3 min. po wlaczeniu, albo
po kilku godzinach pracy.
Musze dodac, ze mam podkreconego procka Athlona Mobile, ale tylko
troszeczke (52-58 st.C, ale on wytrzymuje do 100 st.C), wiec nie
wydaje mi sie ze to procek.
Zupelnie nic nie rozumiem, wiecie co to moze byc?
Windowsa wykluczam, bo mam swiezo wgranego (ostatnio zainstalowalem
tylko Startup Delayer).
Pozdr. - J