Re: 206BW czy 206WTQ - dylemat

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 16:52:37 MET DST

SebOLO pisze:
> Nie wiedziałem o tym, możesz podać jakieś wiarygodne źródło
> tej informacji ?

Dla mnie źródłem był akurat oddział Apollo Rzeszów, jednak po krótkim
szperaniu w sieci:

"Tu LG ma przewagę oferując 30-dniową gwarancję wymiany monitora w
którym znajdziecie wypalone piksele lub subpiksele. Od października 2004
firma gwarantuje wymianę monitorów LCD, u których stwierdzony zostanie
choćby jeden wypalony subpiksel (każdy piksel składa się z 3
subpikseli). Zgodnie z normą ISO 13404-2, w monitorach tego typu
dopuszczalne są 2 wypalone piksele. LG walcząc agresywnie o każdego
klienta zdecydowało się jednak na wprowadzenie lepszych warunków
gwarancyjnych."

http://www.macworld.pl/news/85783_4.html
http://www.pcworld.pl/news/71940.html
itd.

Generalnie rzecz biorąc LG wymienia monitor jeśli taka wada ujawni się w
ciągu 30 dni od zakupu. Więcej szczegółów wygooglasz.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: