Re: Jak zintegrowana grafika obsługująca DX 9c?

Autor: <contact_agentedwardfring1_at_yahoo.co.uk>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 14:50:28 MET DST

 seegard@wp.pl wrote:

> Według mnie nie ma nic wspólnego z namietnością. Kolega jest
> uzależniony, czyli chory i podlega leczeniu. A na tej zintegrowanej
> grafice DX9 to chyba maksymalnie w Quake Arena pograć może.

U mnie na GF6150 poszedł RTCW i Nolf2 w 1024x768x32 na max detalach.
Oczywiście grywalne. Kostka zgodna z DX9c.

I niech starzy grupowi wyjadacze nie robią sobie jaj z nowoczesnej integry.
Czasy S3Trio z 2MB VRAM już dawno minęły.

--
contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer