Re: karta graficzna - nie do grania

Autor: <contact_agentedwardfring1_at_yahoo.co.uk>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 14:23:30 MET DST

Sander wrote:

> Taniej Cię wyjdzie kupno płyty głównej ze zintegrowaną grafiką.

Dokładnie. Jak liczyłem to najlepiej w cena/jakość/temperatura/hałas
wychodzą płyty główne na Geforce 6100/6150/7025/7050. Te chipsety są na
płycie głównej i są zintegrowane z mostkiem północym. Chłodzone pasywnie
bez wentyla.
Z tymi Geforcami zintegrowany jest chipset klasy nForce4/6.
Elegancko chodzą filmy i mniej wymagajace gry na 6150. Wydajność płyty
typowa dla nForce4/6. Jak się grafika nie spodoba to zawsze jest slot PCI-E
x16 na kartę grafiki.

6150 ma DVI-D
7050 ma HDMI
wszystkie mają zwykłe wyjście VGA.

Ostatnio AMD wypuścił chipset z grafiką 690G ale tych nie znam. Podobno
niezły lecz odrobinę słabszy od Geforca.

Pogoda na dzisiaj dla mojej płyty:
Płyta na mostku GF6150/nForce430 uzbrojona w Athlon64 3000+:
(w środku 2 wiatraki: jeden firmowy AMD na CPU i drugi w zasilaczu)
CPU Fan: 2220 RPM
CPU Temp: +37°C
Sys Temp: +29.5°C
AUX Temp: +29.0°C
twardy dysk: ST380013AS: 47°C
temperatura za oknem: +10°C

W gorące letnie dni żaden komponent nie przekrczył 50°C

--
contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer