Re: Wyjscie sluchawkowe w glosnikach Logitech X230

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 12:38:16 MET DST

voyteck <voyteck082@gmail.com> w wiadomości
<news:1183669132.836077.241910@o61g2000hsh.googlegroups.com> napisał/a:

> z tego co pamietam, tak wlasnie jest, wyjscie sluchawkowe dziala takze
> przy wylaczonym zasilaniu glosnikow.

A to już dziwne - wyjście słuchawkowe wymaga wzmocnienia, małego, ot tyle,
żeby na głośniki słuchawek starczyło, ale zawsze; nie można po prostu
przekierować line-out z karty dźwiękowej do jakiegoś wyjścia w głośnikach i
napisać przy takim wyjściu, że to jest słuchawkowe, jeśli nie będzie
wzmacniane - więc jak to działa?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"