Problem z Windows XP

Autor: Konrado5 <jnmpacnn5_at_hmsdpha.ok>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 12:17:47 MET DST

Nie wiem co się stało z moim Windowsem XP. Problem pojawia się w tym, że
niektóre aplikacje chodzą wolniej np. na Pentiumie III 1 Ghz listę kontaktów
w Gadu-Gadu przewijało powoli. Na nowo zainstalowanym systemie nie było
problemów z przewijaniem. Poza tym lista odtwarzania w Winampie mruga przy
przewijaniu. Jeżeli próbuję uruchomić Wordpad to pojawia się komunikat z
Microsoft Visual C++:
Runtime Error!
Program: C:\Program files\Windows NT\Accessories\wordpad.exe
This application requested the Runtime to terminate it in an unsual way.
Please contact the application's support team for more information.
Z tego co szukałem w archiwum grup dyskusyjnych to ten problem występuje na
Windowsach 9x, ale nigdzie nie pisało, żeby występował na Windowsie XP.
Podejrzewam, że jakieś biblioteki są zepsute. Wykluczone jest uszkodzenie
pliku wordpada, bo jak próbowałem odpalić Wordpada zainstalowanego na innej
kopi systemu, to ten sam problem występował.