roznica w predkosci UDMA5 i UDMA6

Autor: Bolek <zhan_at_op.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 10:23:07 MET DST

witam,
czy jest istotna (odczuwalna) roznica miedzy trybami UDMA5 i UDMA6? mam
stary dysk 250 gb hitachi sata, ktory pracuje w max UDMA5, mam mozliwosc
zmiany na seagate 250 gb sata II, ktory pracuje w UDMA6, jak porownywalem
wydajnosc na starej plycie glownej abit ic7 to hitachi wypadl lepiej pod
wzgledem czasu dostepu, teraz mam plyte gigabyte dq6, ktora potrafi
wykozystac najszybszy tryb i sie zastanawiam czy jest sens zmieniac dysk...
ze starego dysku jestem bardzo zadowolony, ponadto jest on znacznie cichszy
niz seagate ale priorytetem jest dla mnie maksymalna wydajnosc podsystemu
dyskowego...

--
pozdrawiam