Re: laptop z 2xRJ

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 10:03:55 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:f6krce$the$4@polsl.pl...

> Można wiedzieć po co Ci to?

Wyglada na sposob na postawienie nietypowego, dosc drogiego, ale za to
cichego routera ;)
No i bardziej funkcjonalny niz sprzetowe.
Odradzam USB - dziala jakby chcialo ale nie moglo. Polecam natomiast karte
PCMCIA (z Cardexpress nie mialem doczynienia). Jak znajdziesz laptopa z
2xPMCIA i karte ze zlaczem RJ-45 na kabelku (stare, obecnie malo popularne
bo niewygodne) to mozesz miec nawet 3xRJ-45: 1x wlasna laptopa + 2xPCMCIA.

> Od paru lat chyba każdy to ma. A przynajmniej na kilkanaście
> różnych modeli nie spotkałem się z żadnym, który by nie umoż-
> liwiał dowolnego wyboru akcji towarzyszącej zamknięciu pokrywy.

Zamkniecie pokrywy obsluguje system operacyjny. Laptop od siebie tylko
wylacza matryce.

J.