Re: Niekompatybilno

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 23:26:08 MET DST

Witam

Mark7777 napisał(a) :

> Moze wystapic taki przypadek - generalnie jezeli jest to starsza plyta a
> masz nowy (tani/niepelny) zasilacz to w niektorych przypadkach nie jest
> podawane napiecie bodajze +3,3V na wtyczke zasilania plyty - nowe kompy tego
> nie potrzebuja - sprawdz czy masz wszystkie kabelki we wtyczke - w wielu
> niestety z oszczednosci to wycinaja :( - w niektorych napiecie nie wystepuje
> !! - wtedy multimetr i do dziela .........

Dzięki, ale to nie to. Napięcie na wyłączonym PC jest na zielonym
i fioletowym. Na tym nie działającym jest niższe o ok. 1.5V na
każdym.
Teraz wystartował, ale tylko zasilacz i wentylator na CPU.
Monitor martwy. Z bipera płyty dobiega modulowany sygnał jak
policji. Nie chce mi się szukać co oznacza. Poddaje się.
Zamieniam zasilacze, a raczej wnętrza, bo inne są kanały powietrzne.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek